
Firma, która obecnie nie promuje się na Instagramie, popełnia kardynalny błąd. To właśnie medium społecznościowe pozwala, w przeciwieństwie np. do Facebooka, uzyskać 100% zasięgu organicznego za darmo. Właśnie na Instagramie można, inwestując w to nieco czasu i zaangażowania, pozyskać w krótkim czasie wiele tysięcy obserwujących i albo promować wśród nich swoje produkty lub usługi, albo zostać influencerem i zarabiać na współpracy reklamowej z różnymi markami.
Tak nie będzie zawsze. Kiedyś zapewne liczba użytkowników i ich postów stanie się tak wielka, że również Instagram zacznie ciąć zasięgi. Trzeba więc wykorzystać ogromną szansę, jaka istnieje właśnie teraz, gdy za reklamę nie trzeba jeszcze słono płacić.
Niejeden przedsiębiorca zastanawia się właśnie, jak wypromować się na Instagramie. Są na to różne sposoby, jest wiele poradników poświęconych temu tematowi. Najważniejsze są jednak pewne podstawowe zasady, których należy przestrzegać.
Przede wszystkim warto połączyć konto na Instagramie z kontem na Facebooku, by korzystać z obu tych mediów równocześnie. Kolejnym krokiem po założeniu i poprawnym skonfigurowaniu profilu powinna być analiza postępowania konkurencji – jej sukcesów i porażek, działań słusznych, ale i błędów.
Teraz można już ustalić własną listę hashtagów oraz przygotować zdjęcia, grafiki i harmonogram publikacji. Po uruchomieniu konta warto poinformować o nim w innych mediach społecznościowych i na własnej stronie WWW. Link do profilu można też dodawać w stopce niektórych maili.
Na Instagramie konieczna jest aktywność. Samo publikowanie zdjęć z opisami i hashtagami to stanowczo za mało: trzeba wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami, bo to właśnie jest najlepsza droga do pozyskiwania tzw. followersów.
Kto nie ma na to czasu lub nie wie, jak się do tego zabrać, może skorzystać z pomocy specjalistów. Można ich znaleźć na stronie crazyfejm.pl. Dzięki temu, nie tracąc czasu, można zdobyć tysiące obserwujących, zwiększać świadomość, rozpoznawalność i wiarygodność marki.
Firmy według kategorii
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Transport dla Ciebie i firmy
Usługi remontowo-budowlane
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Katalog produktów i usług dla każdego
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Atrakcje turystyczne i noclegi
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Hodowla i rolnictwo
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Baza organizacji i stowarzyszeń
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza kursów i szkoleń